återkomsten.

kommer hem på måndag. inget mer irland.

aimee, tvååringen, hittade in i mitt rum, in i min garderob, in i min väska där jag ahr mina smärtstillande för min axel. seriösa tabletter, kommer utspringande med dom i handen. jag va på utflykt hela dagen, kommer hem, aidan o karen berättar att dom vill att jag ska åka hem. förstår dom, verkligen, inte därför jag är leden...jag menar...jag kunde dödat deras barn! på riktigt. inte okej.

så jag kommer hem. eller...tillbaka till växjö...behöver hemma. vet inte var hemma är. inte i växjö.

fan.

nån som vill ge mig ett jobb och nånstans att bo ´tills jag tänker klart igen?


yours truely

sigrid

Kommentarer
Postat av: Sigrids farfar Bengt

Oscar skulle nog bli väldans glad att få besök o jag med. Vi har ju ett gästrum som inte nyttjas för mycket, det måste bebos annars förfaller det.

Så gör ett besök i mina fem rum o kök !

Kramisar !

2009-10-18 @ 09:58:47
Postat av: faster Ann

kära Sigrid,



Usch vilket skrämskott - en otäck läxa - tack alla gudar att lilla barnet inte knaprade i sig något.

Förstår att du känner dig ledsen.



du är varmt välkommen hem!



kraaam



f Ann

2009-10-18 @ 16:56:32
Postat av: Luvis Puvis

Fan vilken jävla otur!

Nu blev jag alldeles ledsen för jag vet hur mycket du har sett fram emot detta och du verkade trivas jättebra. fan fan fan

Hemma är i Berlin. Snart blir det Berlin! Och jag börjar jobba på torsdag så då har jag pengar att åka till Berlin för!

Massa massa kramar, me heartie!

2009-10-18 @ 19:25:58
Postat av: Mandis

Hej Sigrid



Jättetråkigt att du måste åka hem.



Du kan komma till GÖtelaborg när du vill!



massa kramar Mandis

2009-10-19 @ 11:42:10
Postat av: sussi

men fy va fruktansvärt..

Men va hade ungen i din gardrob i din väska å göra..

Man brukar lära ungar mitt å ditt rätt tidigt, å som förälder hålla bättre koll på dem . Borde inte kunnat hända då. Hoppas d löser sig för dig. Ja finns här <3

2009-10-19 @ 13:02:47
URL: http://siouxzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0