basecamp.

att vara tillbaka.

det där med att komma tillbaka till basecamp är ju inte riktigt min grej som folk som känner mig vet.
igår bestämde jag vart det bär nästa gång (förutom nyår i Berlin)

halmstad.

jag ska bli filmvetare i halmstad. vad sa ni nu va?

jag kan verkligen se mig själv som filmvetare, diskuterade det med lektor larsson en gång för längesedan
och kom fram till att världen behöver folk som kan media, inte nödvändigtvis jobbar med det, men kan det. ni vet, källkritik, ifrågasätt! det jag gör bäst, (även det enda jag lärda mig på högstadiet) men det tror jag kan bli bra...sen ska jag bo i min lägenhet som kommer se ut som en blandning av en 1760-talsbordell och boston tea party-studion. hell to the yeah!

shit vad jag gillar att blogga!


och angående irland. min slutsats är att familjen överreagerade för att det där med inneboende au pair inte riktigt lev som dom hade tänkt sig, karen hade redan förvarnat mig att jag nog skulle få pka em inm en månad med orden "vi får väl utvärdera om en månad och se hur det funkar då" och jag är inte upprörd längre. nu vet jag ju vart jag ska nästa gång.

halmstad.


kram så länge!


dagens låt:
http://www.youtube.com/watch?v=C8fIVTH0TiM

Kommentarer
Postat av: sussi

å ja som trodde att nästa resa gick ut till stallet till mig å Puffen.. (världens bästa Puffe tom)

hör av dig om en fika nån da kanske :D

2009-10-26 @ 15:33:41
URL: http://siouxzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0