..

mötet avklarat.

blev klokare och nöjdare. men med vad egentligen?

konstiga saker som gör mig mindre ledsen theese days...ja, jag säger mindre ledsen, för glad är det längesedan jag var. ni vet sådär genuint lycklig man kan va ibland.

försöker verkligen komma på sist det va...soluppgången på berget på Bali när jag och Unn blev sams efter en relativt påfrestande morgon.

eller när jag var i skottland och Vi verkligen fungerade.
(nu tänker kanske någon; men skottland, då viste du redan. ja, det gjorde jag. men där och då va tillräckligt awesome. det var ett sådant ögonblick som liksom lovade att det skulle komma fler sådan stunder, vilket gjorde att det var helt okej med mig att åka hem och gå igenom den här skiten, för Vi skulle ju vara där igen)

kan säga att jag tvivlar på det.

inte att vi ska ses, men att allt ska bli sweapt away på samma vis.

krävs så oerhört mycket energi just nu för att inte gråta hela tiden. för hon är så sjuk, hela tiden, sjukhus, hela tiden. och all tid jag inte är där, är hon ensam. snart ska jag flytta. inte långt. men tillräckligt långt för att inte komma upp o fika ibland.



avslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0