det som aldrig blir...

jag vill berätta för henne att jag fick godkänt på min första examinationsuppgift.
jag vill berätta för henne att jag trivs i skolan.
jag vill berätta för henne om hur kul jag, fredrik, hannah och tove har på min balkong.
jag vill berätta för henne att jag kom in på högskolan.
jag vill visa henne min lägenhet.
jag vill berätta att jag saknar henne.
jag vill berätta att jag kommer bli en bra person.
jag vill att hon ska komma på mitt bröllop.
jag vill att hin ska träffa min första pojkvän.
jag vill att alla jag känner ska få träffa henne.
jag vill bråka med henne om tvätten.
jag vill att hon ska hålla om mig och lova att allt blir bra, att det går över.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vet du, det går knappt att skriva en kommentar på sånt här. Men du ska veta att jag tänker på dig. Ta nu tillvara på det du har runt omkring dig och njut av Berlin med syster yster. Och även om klockan är 01.39 på natten så finns jag i luren om du bara vill prata. KRAM

2010-11-23 @ 23:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0